J.J. Alarm ApS
Adgangskontrol
Hvem giver du adgang til?
J.J. Alarm tilbyder alle typer systemer.
Lige fra mindre private systemer, som kan styre en eller to døre, til større og mere avancerede løsninger, der kan integreres med f.eks. tyverialarm, videoovervågning samt andre tekniske installationer.
Med adgangskontrol har du vished døgnet rundt for, at det kun er de rigtige personer som kommer ind.
Således kan du erstatte den traditionelle nøgle med adgangskontrol. Dette kan f.eks. være til stor fordel for din virksomhed, hvor dine medarbejdere istedet får adgangskort eller brik.
Du kan derefter styre, hvem der må komme ind i virksomheden og hvornår. Det er nemmere og sikrere end med nøgler, da du hurtigt kan slette et kort og lave et nyt – uden at skulle udskifte et helt låsesystem ved tab af et kort eller brik.
Samtidig får du overblik over, hvem der har adgang og hvornår de har benyttet kortet eller brikken.
Skriv besked
Adgangskontrol døgnet rundt
Med et adgangskontrolsystem har du vished døgnet rundt.
Du sikrer dig, at kun indbudte gæster får adgang til de ønskede lokaler. Samtidig kan du begrænse adgangen for medarbejderne til lokaler som lager, serverrum, arkiv eller måske styre hvilke etager elevatoren kan benyttes til.
I vor tids moderne virksomhedsstruktur kommer og går medarbejderne på forskellige tider af døgnet.
Med en effektiv adgangskontrol er dine medarbejdere ikke utrygge ved at være alene i en tom bygning – for de ved at andre ikke har adgang.
Skriv besked
Få et tilbud på alarm


Digital og brugervenlig adgangskontrol
Adgangskontrolsystemerne er alle PC baserede med en brugervenlig software – som naturligvis er på dansk, der gør det let for dig at oprette, slette og redigere adgangskort, når du får nye medarbejdere, eller hvis en medarbejder skal have ændret rettigheds niveau.
Vi installerer hele adgangskontrolsystemet for dig, og bygger systemet op, så det er specielt tilpasset virksomhedens ønsker og behov.
Nemt, enkelt, smart og yderst effektiv
Der kan altid kombineres adgangskontrol system med en tyverialarm.
Så kan dine medarbejdere for eksempel bruge adgangskortet eller brikken, til at slå tyverialarmen til og fra i de pågældende områder som medarbejderen har adgang til.
Nemt, enkelt, smart og yderst effektiv.
Kontakt os og hør mere om de mange muligheder.
STORT FOKUS PÅ
KUNDENS BEHOV
FORSIKRINGS ANERKENDT
ALARM- INSTALLATØR
VELUDFØRT ARBEJDE
TIL TIDEN